Felanmälan av tjänsterna

Felanmälan vid problem

Om ni har problem med tjänsterna så felanmäl alltid.
Med hjälp av felanmälningarna kan teknikerna ofta se om felet är lokalt eller drabbar flera användare.
De flesta fel som vi har haft är fel som ligger i leverantörs nät fram till våra noder, inte i vårt eget nät.

Föreningen kan inte felsöka tjänsterna utan felanmälan måste alltid ske till leverantören ni har tjänster genom, Telia är tjänsteleverantör för gruppavtal. Felanmälan kan genomföras genom Telias hemsida.

Telia ansvarar för bredbandet och telefoni

Vardagar: 08:00-19:00
Lördagar: 10:00-18:00
Söndagar: stängt

Telefonnummer: 90 200
Från utlandet: +46 771 99 02 00

Länkar:
Telia driftinformation
Hemsida: www.telia.se

Telia ansvarar för TV-tjänsterna

Vardagar: 08:00-19:00
Lördagar: 10:00-18:00
Söndagar: stängt

Telefonnummer: 90 200
Från utlandet: +46 771 99 02 00

Länkar:
Telia driftinformation
Hemsida: www.telia.se